Ефективна комунікація на іноземну аудиторію

Задача
  • Донести до іноземної аудиторії меседж, що війна в Україні триває давно, не 2 роки, а вже більше 10.
  • Акцентувати увагу закордонної аудиторії на результатах роботи компанії IRC (International Rescue Committee) та необхідності продовжувати підтримувати Україну та українців.
Рішення

Для реалізації цілей проєкту ми обрали найбільше англомовне медіа в Україні – Kyiv Independent та їх найефективніші формати контенту (статті та відео):

  • Інтервʼю. Героями стали люди, яким довелося двічі пережити переселення через війну: у 2014 та 2022 роках.
  • Відео-експлейнери в Instagram та TikTik (наприклад, 5 фактів про гуманітарну ситуацію в Україні)
  • Vox pop або вуличні опитування про те, як десятиліття війни вплинуло на повсякденне життя та про що б українці хотіли, аби дізнався світ (в контексті війни)
  • Відео, що розповідають про день з життя волонтера та медика

Не дивлячись на сенсативність теми, завдяки комбінації медіа та соціальних мереж загальне охоплення проєкту становить 598 841

Напишіть нам! Давайте разом створювати комунікації, які допоможуть почути одне одного.

Бажаєте отримувати спецпропозиції від The Tellers? Залишайте свою пошту

Ukraine, Kyiv
Дяуємо за підписку!
Oops! Something went wrong while submitting the form.