Офлайн-івенти, щоб ефективно доносити соціальні ідеї

The Tellers Night — це розмови про важливе, які надихають діяти. Інсайти від спікерів, які змушують дивитися вглиб та мотивують. Майданчик для нетворкінгу, щоб знайти своїх людей.
(ключові послуги)
Розробка концепції
Технічна підтримка
Артдирекшн
Креативне промо

(мета)

Розповісти про новини чи продукти компаній та донести цінність до аудиторії через корпоративно-соціальну відповідальність.

(що зробили)

01

Аналіз вимог

Аналізуємо запит і експертизу партнера
02

Брейншторм

Брейнштормимо концепцію івенту
03

Підготовка

Пишемо сценарій та беремо всю технічну підготовку на себе
04

Агітація

Промотуємо, анонсуємо, збираємо глядачів
05

Модерація

Модеруємо подію на локації
06

Фіналізація

Робимо продакшн для пост-релізів
07

Просування

Розміщуємось у ЗМІ та тематичних пабліках

(результати)

8
офлайн-подій у Києві з аудиторією 50-100 людей
6
благодійних аукціонів, де розігрували прапор з підписом Залужного, перший наклад марок з російським кораблем, сеанси до психологів та візити у спортзали, найулюбленіші книжки сучасних управлінців, та навіть CBD-цукерки.
600 000+ грн
пожертв з квитків та донатів гостей на потреби медиків, військових і переселенців
1 млн
охоплення подій у діджиталі завдяки промокампаніям та матеріалам у ЗМІ

(підсумок)

У дискусіях розпакували теми жінок під час війни, ментального здоров’я, воєнних журналістів, волонтерства на фронті. Залучили потужних спікерів, зокрема Славу Балбека, команду Kyiv Independent, бренди GreenForest та EdEra, найкращих воєнних журналістів України. Організували душевні нетворкінги з вином і піснями під гітару.