Застрибнути в останній вагон перед забороною реклами нікотинових виробів та розказати про новий пристрій glo™ в лінійці Hyper. І, звичайно ж, зробити це з користю та нативно!
Під час турбулентності найбільше не вистачає легкості, саме про це наша команда запропонувала зробити інтерактивний спецпроєкт “Ресурс легкості”. Суперзавданням стало зробити так, щоб глядач вже відпочивав під час прочитання матеріалу.
Запросили інфлюенсерів: телеведучого Володимира Остапчука, співачку KOLA та підприємця Костянтина Євтушенка розказати про свої способи залишатися в ресурсі та стані легкості за будь-яких обставин. Ми також склали вайбовий плейлист, що віднесе в подорож Україною, та Хмару мрій, яка здійснює бажання!
Якщо коротко: реалізувала проєкт від ідеї до звітності з крутими результатами.
А так…
- Розробила ідею та концепт проєкту.
- Вела комунікацію з підрядниками та клієнтом.
- Провела інтервʼю з інфлюенсерами.
- Створила копірайт.
- Контролювала роботу команди розробки та дизайну.
- Менеджерила терміни виконання та KPI.
- 1 000 000 – охоплень
- Встигли вийти з потужним проєктом і прозвучали голосно перед забороною реклами нікотинової продукції.
- Стали ближчими до аудиторії завдяки інтерактивності спецпроєкту.
- Виділилися серед конкурентів.
А ще інші клієнти запитували “чи можна нам зробити так само?” 🥰