Кейси команди

Ріана Абдулаєва
Creative Producer

Ресурс легкості з glo™

(запит)

Застрибнути в останній вагон перед забороною реклами нікотинових виробів та розказати про новий пристрій glo™ в лінійці Hyper. І, звичайно ж, зробити це з користю та нативно!

(рішення)

Під час турбулентності найбільше не вистачає легкості, саме про це наша команда запропонувала зробити інтерактивний спецпроєкт “Ресурс легкості”. Суперзавданням стало зробити так, щоб глядач вже відпочивав під час прочитання матеріалу.

(що зробили?)

Запросили інфлюенсерів: телеведучого Володимира Остапчука, співачку KOLA та підприємця Костянтина Євтушенка розказати про свої способи залишатися в ресурсі та стані легкості за будь-яких обставин. Ми також склали вайбовий плейлист, що віднесе в подорож Україною, та Хмару мрій, яка здійснює бажання!

(яка моя роль?)

Якщо коротко: реалізувала проєкт від ідеї до звітності з крутими результатами.

А так…

  1. Розробила ідею та концепт проєкту.
  2. Вела комунікацію з підрядниками та клієнтом.
  3. Провела інтервʼю з інфлюенсерами.
  4. Створила копірайт.
  5. Контролювала роботу команди розробки та дизайну.
  6. Менеджерила терміни виконання та KPI.
(результати)
  • 1 000 000 – охоплень
  • Встигли вийти з потужним проєктом і прозвучали голосно перед забороною реклами нікотинової продукції.
  • Стали ближчими до аудиторії завдяки інтерактивності спецпроєкту.
  • Виділилися серед конкурентів.

А ще інші клієнти запитували “чи можна нам зробити так само?” 🥰

Катерина Гулак
Chief Operating Officer

Зібрати команду з нуля та збільшити дохід компанії утричі

(запит)

Побудувати ефективний відділ продажів з нуля, щоб збільшити доходи компанії та виконати річні KPI.

(рішення)

Головний ресурс будь-якого бізнесу — люди. Тому, по-перше, потрібно було сфокусуватися на залученні талановитих сейлз-менеджерів, впровадити зручну CRM-систему та систему звітності, для контролю аналітики та регулярного покращення результатів.

(що зробили?)
  • Сформувала команду з 3 професійних сейлзів.
  • Впровадила регулярне навчання для розвитку навичок.
  • Розробила чітку стратегію продажів та ввела регулярну аналітику показників.
  • Створила ефективну систему мотивації співробітників.
  • Інтегрувала розподіл задач відповідно до сильних сторін кожного менеджера.
  • Налагодила процеси відстеження KPI та забезпечила регулярний зворотний зв'язок для команди.
(яка моя роль?)

Як керівниця відділу продажу я не лише зібрала сильну команду з нуля, а й була для неї менторкою, тренеркою та стратегинею 🙂

Завдяки чітко поставленим цілям та ефективному управлінню, доходи компанії виросли втричі протягом одного року!

(результати)
  • Протягом року дохід компанії виріс утричі.
  • Ефективність команди збільшилася завдяки чітким KPI та налагодженим процесам продажів.
  • Кожен із сейлз-менеджерів перевищив свої початкові цільові показники, що дозволило компанії суттєво розширити базу клієнтів.
Вікторія Покатілова
PR-manager

Міжнародний кампейн про мрії українських дітей в межах “Eurovision — 2023”

(запит)

Організувати креативну кампанію солідарності між Україною та командою організаторів “Eurovision — 2023” у Великій Британії з метою підтримки українських дітей в часи війни.

(рішення)

Міжнародний кампейн за участі дітей, яким показуємо, як українські школярі продовжують мріяти у складні для їхнього дитинства часи війни, а британські однолітки підтримують їх і разом мріють з ними про перемогу України. Фіналом став одночасний запуск повітряних зміїв з “мріями” дітей обох країн у небо в рамках проведення конкурсу “Eurovision — 2023”. Таким чином, ми нагадали, в яких умовах відбувався конкурс, який вперше в історії організували дві країни: Україна, яка в стані війни, і Велика Британія, яка захостила конкурс у Ліверпулі.

(що зробили?)

Запустили комплексну міжнародну інформаційну кампанію з онлайн і офлайн-компонентами:

(яка моя роль?)

Керівниця проєкту та його PR Lead. Моя залученість була на всіх етапах проєкту: від задуму та розробки концепції й меседжів до реалізації онлайн та офлайн-активностей, залучення медіа та звітування за результатами.

(результати)
  • понад 2 тисячі дітей з України та Великої Британії взяли участь у кампанії офлайн та онлайн;
  • заручилися сталою підтримкою інформаційних партнерів з Великої Британії (BBC та програма BBC Blue Peter);
  • отримали сотні матеріалів в українських та міжнародних медіа про проєкт;
  • підготували та презентували документальний ролик про проєкт у фіналі фестивалю “EuroFest” з мільйонною міжнародною аудиторією.
Валерія Булах
Business Care Manager

Організація процесу продажів проєкту Post War Greening

(запит)

Планування та реалізація повного циклу продажів для проєкту з озеленення територій, які постраждали від російського вторгнення.

(рішення)

Створення чіткого плану продажу від налагодження якісної лідогенерації та отримання заявок до підписання договору та безпосереднього придбання товарів, що підвищило загальну кількість продажів та середній чек замовлень.

(що зробили?)
  • У команді із піарником та таргетологом налагодила процес лідогенерації.
  • Ввела щотижневі зустрічі для контролю процесів.
  • Впровадила якісну стратегію продажів («теплі дзвінки»).
  • Супроводжувала та консультувала клієнта на етапах оформлення замовлення, виступала посередником між клієнтом та постачальником рослин для озеленення.
  • Налагоджувала якісну комунікацію з органами місцевого самоврядування та обласними громадськими організаціями.
  • Проводила контроль оплат та постачання.
  • Відвідувала організовані ГО висадки рослин в рамках піар-кампанії.
(яка моя роль?)

Як менеджерки з продажу, моїм завданням було організувати та структурувати процеси й збільшити загальний чек замовлень.

(результати)
  • Збільшення кількості замовлень в 10 разів.
  • Середній чек виріс в 5 разів (найбільший чек становив 100 000 грн, при тому, що рослини в рамках програми постачалися зі знижкою 70%).
  • Збільшення обізнаності про діяльність проєкту (масштабні висадки в громадах, пресрелізи в медіа, виступи на радіо)
  • Збільшення загального попиту на участь у програмі.
Ольга Ольшанська
Fundraiser

Пошук фінансування та реалізація проєкту “Сто картин. Справжні історії кохання”

(запит)

Підтримати дружин загиблих українських воїнів, надати їм можливість висловити свої почуття через мистецтво та поділитися своїми історіями кохання.

(рішення)

Створення простору, де кожна жінка, яка втратила свого чоловіка на війні, може виразити свої емоції за допомогою мистецтва, а також отримати підтримку та обмінятися досвідом.

(що зробили?)

Організували безплатний артпростір для жінок загиблих, де вони разом із професійним художником створювали картини, які допомогли їм пережити втрату. Охопили жінок з усієї країни, аби вони могли виразити свій біль через картини, а у підсумку — провели виставку цих картин у Києві.

(яка моя роль?)
  • Залучення фінансування проєкту від двох донорів.
  • Розробка ідеї та менеджмент виставки картин.
  • Комунікація з донорами, ведення переговорів, публічне представлення ідеї проєкту, а також надання звітності.
  • Комунікація з учасницями проєкту, формування груп.
(результати)
  • Створено понад 100 унікальних картин від 100 жінок, що втратили своїх чоловіків, з усієї країни.
  • Залучено кошти на діяльність проєкту тривалістю в 6 місяців.
  • Понад 100 жінок отримали підтримку, а також знайшли людей зі схожим досвідом.
  • Створено артпростір із цінностями підтримки та розуміння, який діяв протягом 4 місяців.
  • Організовано офлайн виставку картин у Києві, де було зібрано близько 50 картин.
Романа Муран
Project Manager

Розширення відділу випуску медіа Vector

(запит)

Зберегти якість матеріалів, уникнути помилок і не дати трафіку знижуватися, коли кількість вхідних запитів та редакційних проєктів росте.

(рішення)

Розширити відділ випуску та оптимізувати процеси публікації.

(що зробили?)

Щоб розподілити роботу з різними форматами матеріалів медіа Vector (редакційні нативні, новини, подкасти, SMM тощо), вирішили розширити відділ випуску до трьох спеціалістів, означивши сферу відповідальності кожного.

За новими спеціалістами закріпили опрацювання SMM та нативних матеріалів. За випусковою редакторкою — координацію процесів і роботу з редакцією.

(яка моя роль?)
  • розробила інструкції для всіх етапів роботи, провела онбординг для нових спеціалістів та навчила їх працювати з матеріалами;
  • координувала всі робочі процеси — від планування до реалізації;
  • оптимізувала систему відстеження завдань;
  • автоматизувала деякі етапи роботи для зменшення навантаження на команду;
  • налагодила ефективну комунікацію між відділами;
  • відповідала за контроль дедлайнів, перевірку якості та мінімізацію помилок;
  • аналізувала результати й впроваджувала корективи для постійного покращення.
(результати)
  • скорочення часу, потрібного на обробку вхідних запитів (час опрацювання запиту SMM-відділу — до 15 хв, випуск новин — до 1 год, випуск нативних матеріалів — від 1 дня);
  • збереження трафіку та якості матеріалів на високому рівні;
  • чітка координація відділу випуску з іншими відділами;
  • 0 % протермінованих дедлайнів;
  • відгуки задоволених клієнтів і читачів про якість верстки, вичитки та випуску публікацій загалом.