Долучаємося до ініціатив про та для жінок, щоб зробити наше життя якіснішим та справедливішим. Школа для жінок-лідерок громадських організацій She Media School за підтримки ООН робить все, щоб якомога більше жінок дізналися та скористалися можливостями, які б посилили їхні лідерські навички. Для цього потрібно було:
(ключові послуги)
Ключові повідомлення
Комунікаційний план
Ідеї та інсайти
Тактичні рішення
(мета)
Прокомунікувати про проєкт як освітню можливість на ринку України та залучити зовнішню аудиторію адвокатів та послідовників ідеї.
Допомогти просунути особисті бренди учасниць та історії їх ГО у ЗМІ.
(що зробили)
01
Побудували комунікаційний план
Побудували комунікаційний план запуску школи та втілили його в життя: від просування в медіа та соцмережах до партнерств із найкращими експертами медіаринку.
02
Комунікації школи
Запустили та вели регулярні комунікації школи у соцмережах для розбудови іміджу серед поточних та майбутніх учнів.
03
Розміщення у ЗМІ
Для підвищення впізнаваності проєктів та особистого бренду учасниць у ЗМІ — допомогли написати історії лідерства та розмістили їх у національних, регіональних та закордонних ЗМІ.
04
Мережа партнерів ООН
Залучили мережу партнерів ООН через імейл-маркетинг та соцмережі для крос-промоції проєкту та обміну досвідом між організаціями та регіонами.
(результати)
50+
публікацій у ЗМІ
500 000+
охоплень в медіа
20
відомих лекторів програми, серед яких маркетологи, блогери, медіа-лідери, бізнес-управлінці
300 000+
охоплень у соцмережах проєкту
(підсумок)
А ще створили систему нетворкінгу між учасницями та налагодили реферальний маркетинг. Так вдалося залучити понад 100 заявок на наступний потік. Деякі учасниці отримали фінансування соціальних проєктів завдяки участі у школі та піару в ЗМІ.