Різдво на фронті з Uklon

Чи є місце святам під час кризи? Звичайно, якщо робити це з користю, любовʼю та підтримкою.
(ключові послуги)
Креативні рішення
Ключові повідомлення
Розробка концепції
Запуск діджитал-кампаній

(мета)

Проявити бренд Uklon у період новорічних свят. Але зробити це через корпоративно-соціальну відповідальність і підтримку ЗСУ, яка є великим компонентом роботи компанії. У час, коли благодійних зборів дуже багато, і вирізнятися, аби зібрати кошти на допомогу армії, важче — вирішили змістити фокус з онлайну та влаштувати Різдвяне диво для військових просто в окопах. Ось що з цього вийшло!

(що зробили)

01

Розробили тест з Бабель

Створили інтерактивний тест на сайті разом з виданням Бабель
02

Прокомунікували із бригадами та волонтерами

Зв’язалися з комбригами та волонтерами та зібрали список потреб військових. Відкрили під кожну бригаду окрему банку для збору грошей. Після проходження інтерактивного тесту аудиторія змогла обрати банку будь-якої бригади та задонатити на її підтримку.
03

Залучення громадськості

Опублікували у соцмережах відео-рандомайзер. Кожен користувач міг зробити скріншот з інформацією про потреби певної бригади та даними для відправки різдвяних подарунків.
04

Збір та звітність

Зібрали подарунки та відправили на фронт — отримали фотозвіти та усміхнені обличчя захисників

(результати)

100+
військових отримали подарунки на Різдво, перебуваючи на фронті.
200 000+
охоплення матеріалів і комунікацій про проєкт у діджиталі.

(підсумок)

Комунікація проєкту на сайті, соцмережах, а також пабліках партнерських і волонтерських організацій запустила хвилю “корисних привітань” військовим. Так разом з Uklon допомогли аудиторії побудувати зв'язок з військовими й зробити найбільш природню дію під Різдво — надіслати подарунок, а разом з ним і спільну вдячність.