Залучення підтримки іноземців для України

Живі історії успіху краще за мотиваційні промови та заклики. Взяли цю максиму на озброєння та пішли створювати потужний креатив для IRC (International Rescue Committee).
(ключові послуги)
Комунікаційний план
Ключові повідомлення
Дистрибуція в ЗМІ
Запуск діджитал-кампаній

(мета)

Запит чіткий: привернути увагу іноземної аудиторії до позитивних результатів роботи компанії International Rescue Committee, щоб залучити ще більше міжнародної підтримки. Адже будь-який донат, допис, репост, збір, матеріал про Україну в іноземних медіа — маленьке чудо, яке наближає до перемоги. Важливо розповідати\нагадувати про досягнення, яких би не сталося без підтримки світової спільноти та партнерів.

(що зробили)

01

Сформували основні меседжі

Розробили комунікаційний план, формати та ключові повідомлення, спрямовані на іноземну аудиторію.
02

Об’єднали зусилля з Kyiv Independent

Запартнерилися з найвпливовішим англомовним медіа в Україні Kyiv Independent.
03

Поділилися досвідом людей, переселених через дві хвилі війни

Випустили велике інтервʼю з людьми, які вперше були переселені через війну у 2014 році та знову переїхали у 2022 після повномасштабного вторгнення.
04

Контент для залучення аудиторії

Для більшого залучення аудиторії, створили серію відеороликів в Instagram та TikTok, в яких ділилися фактами про гуманітарну підтримку України, настроями та сприйняттям війни у суспільстві.

(результати)

600 000+
охоплень на усіх майданчиках.
160 000+
переглядів відео.

(підсумок)

А найголовніше побачили реальний позитивний відгук з боку іноземної аудиторії, яка показала готовність й надалі підтримувати та говорити про Україну.