Впізнаваність бренду через комунікації ІТ-стартапу для Merge
Людяний бренд та комунікації часто лежать в основі успіху компаній. З цими думками ми взялись за розробку комунікаційної стратегії для ІТ-стартапу Merge.
(ключові послуги)
Комунікаційний аудит
Розробка контент-плану
Координація проєктів
Дистрибуція в ЗМІ
(мета)
Допомогти суб-бренду Merge Academy наростити аудиторію в діджиталі, а засновнику компанії — розвинути особистий бренд на ринку через діджитал-продукти.
(що зробили)
01
Аналіз конкурентів та позиціонування бренду
Проаналізували бренд та позиціювання компанії, конкурентів та референси, організували брейншторм-сесії з клієнтом та створили чіткі ніші для всіх СММ-платформ.
02
Визначили ЦА
Визначили конкретні ЦА та розробили продуктову лінійку для кожної соцмережі.
03
Контент-план
Прописали теми для контент-плану.
04
Стратегію публікацій
Спрогнозували рекомендовану частоту та формати постингу.
05
Мапу колаборацій
Створили мапу рекомендованих колаборацій для збільшення аудиторії.
06
Матеріали для ЗМІ
Створили 20+ матеріалів для релевантних ЗМІ та розмістили у них експертні колонки та спецпроєкти за участі засновника.
07
Менторинг
Менторили команду клієнта під час ведення соцмереж.
(результати)
15-30%
зростання трафіку ключових платформ завдяки живим темам, збільшенню візуальних матеріалів та регулярній активності з читачами
20+
матеріалів про бренд і експертизу клієнта написали медіа, включно з the Village, dev.ua, Happy Monday, dou, Vector, Бабель
(підсумок)
Запити за ключовими словами збільшили пошуковий трафік на платформі Merge.