Впізнаваність бренду через комунікації ІТ-стартапу для Merge

Людяний бренд та комунікації часто лежать в основі успіху компаній. З цими думками ми взялись за розробку комунікаційної стратегії для ІТ-стартапу Merge.
(ключові послуги)
Комунікаційний аудит
Розробка контент-плану
Координація проєктів
Дистрибуція в ЗМІ

(мета)

Допомогти суб-бренду Merge Academy наростити аудиторію в діджиталі, а засновнику компанії — розвинути особистий бренд на ринку через діджитал-продукти.

(що зробили)

01

Аналіз конкурентів та позиціонування бренду

Проаналізували бренд та позиціювання компанії, конкурентів та референси, організували брейншторм-сесії з клієнтом та створили чіткі ніші для всіх СММ-платформ.
02

Визначили ЦА

Визначили конкретні ЦА та розробили продуктову лінійку для кожної соцмережі.
03

Контент-план

Прописали теми для контент-плану.
04

Стратегію публікацій

Спрогнозували рекомендовану частоту та формати постингу.
05

Мапу колаборацій

Створили мапу рекомендованих колаборацій для збільшення аудиторії.
06

Матеріали для ЗМІ

Створили 20+ матеріалів для релевантних ЗМІ та розмістили у них експертні колонки та спецпроєкти за участі засновника.
07

Менторинг

Менторили команду клієнта під час ведення соцмереж.

(результати)

15-30%
зростання трафіку ключових платформ завдяки живим темам, збільшенню візуальних матеріалів та регулярній активності з читачами
20+
матеріалів про бренд і експертизу клієнта написали медіа, включно з the Village, dev.ua, Happy Monday, dou, Vector, Бабель

(підсумок)

Запити за ключовими словами збільшили пошуковий трафік на платформі Merge.